• BIST 88.735
  • Altın 228,223
  • Dolar 6,0368
  • Euro 6,8881
  • Konya 17 °C
  • Sanayi Bakanlığından 16 maddelik yeni paket!
  • Erdoğan işaret etmişti, Vestel'den ilk hamle geldi!
  • Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan yeni tedbir paketi!
  • Sanayi Bakanlığından 16 maddelik yeni paket!
  • Erdoğan işaret etmişti, Vestel'den ilk hamle geldi!
  • Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan yeni tedbir paketi!

sahibinden.com'a Stevie Awards'dan 2 ödül

sahibinden.com'a Stevie Awards'dan 2 ödül
sahibinden.com, Stevie Awards for Sales & Customer Service 2018'den "Yılın Ulusal Satış Takımı" kategorisinde "S-Team" ile altın ve "Yılın Satış Süreci" kategorisinde de "Pusula" projesi ile bronz ödülü aldı

İSTANBUL (AA) - sahibinden.com, dünyanın saygın ödül organizasyonlarından Stevie Awards for Sales & Customer Service 2018'den 2 ödülle döndü.

sahibinden.com'dan yapılan açıklamaya göre, şirket, "Yılın Ulusal Satış Takımı" kategorisinde "S-Team" ile altın ve "Yılın Satış Süreci" kategorisinde de "Pusula" projesi ile bronz ödüle layık görüldü.

Kurumsal satışı 360 derece içine alan bir marka olarak tasarlayan sahibinden.com, kurumsal müşteri danışmalarını "S-Team" adını verdiği tek çatı altına topladı. Büyüme, satış okulu, enerji ve ödüllendirme gibi birçok yeni süreç tasarlayan sahibinden.com, "S-Team" ile kurum kültürüne uygun olarak takım ruhunu öne çıkaran ve "Güç Sende" mottosuyla hareket eden yapısıyla başarılı bir büyüme kaydetti.

"Pusula" ise kurumsal müşteri danışmalarının daha verimli ve sistematik çalışmasına yardımcı olan bir yazılım olarak tasarlandı. "Pusula", kurumsal satış temsilcilerinin ziyaret sayılarını, müşteri segmentini ve bölgesini ayrıştırarak daha kolay planlama yapmalarına imkan sağlayarak onlara bir yol gösterici oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen sahibinden.com Kurumsal Satış Genel Müdür Yardımcısı Demet Tekin Sarı, hemen her yıl Stevie kazanan bir kurum olarak bu yıl da 2 ödülle dönmekten mutluluk duyduklarını belirtti.

Sarı, sahibinden.com olarak, özellikle son 2 yıldır kurumsal satış departmanında önemli yapısal değişikliklere gittiklerini, kullanıcı memnuniyeti ve bağlılığını öncelikli hedefi olarak gören bir kurum olarak kurumsal müşteri danışmalarının yapılanmasında da düzenlemeler yaptıklarını bildirdi.

"S-Team" adını verdikleri yapıda müşteri danışmanlarına sundukları eğitimleri arttırdıklarını, ortak büyüme hedefleri koyduklarını ve verimliliği artıracak birçok yeniliği getirdiklerini belirten Sarı, şunları kaydetti:

"Pusula ise daha sistemli çalışmamıza yardımcı olan bir uygulama olarak tasarlandı. Kurumsal müşterilerimizin ihtiyaçlarına daha hızlı çözüm bulmak ve işlerini büyütmeleri için danışmanlık vermek için tele satış ve saha satış ekiplerimizle 81 ile yayıldık, 8 ilde bölge ofisi kurduk, 35 ilde 158 satış temsilcisi ve 16 bölge müdürüyle büyüdük. Hem çalışan hem de müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmalarımızın bir sonucu olarak ödül kazanmaktan gurur duyuyoruz. Önümüzdeki dönemde de kurumsal müşterilerimizin memnuniyetine yönelik hizmetlerimizi artırarak devam ettireceğiz."

AA

Kaynak: Haber Kaynağı
Etiketler:
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim