• BIST 75.727
  • Altın 129,876
  • Dolar 3,4745
  • Euro 3,6641
  • Konya -3 °C
  • Mevlid Kandili ne zaman? (Kandil Gecesi hangi ibadetler yapılır?)
  • Dikkat! Listede siz de olabilirsiniz!
  • Binlerce gence müjde! Pazartesi ilk adım atılıyor
  • Mevlid Kandili ne zaman? (Kandil Gecesi hangi ibadetler yapılır?)
  • Dikkat! Listede siz de olabilirsiniz!
  • Binlerce gence müjde! Pazartesi ilk adım atılıyor

Sağlıkçılar "etkili iletişimle öfke kontrolünü" öğrenecek

Sağlıkçılar "etkili iletişimle öfke kontrolünü" öğrenecek
NİĞDE (AA) - İl Sağlık Müdürlüğünce hazırlanan Ahiler Kalkınma Ajansı 2016 Yılı Teknik Destek Programına sunulan "Acil Hizmetlerde Etkili İletişim...

NİĞDE (AA) - İl Sağlık Müdürlüğünce hazırlanan Ahiler Kalkınma Ajansı 2016 Yılı Teknik Destek Programına sunulan "Acil Hizmetlerde Etkili İletişim ile Öfke Kontrol Altında" adlı projenin kabul edildiği bildirildi.

İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamada, yapılacak sözleşme sonrasında projenin uygulanacağı belirtildi.

Projeyle acil sağlık hizmeti veren 180 ve Acil Çağrı Merkezinde çalışan 60 kişi olmak üzere 240 personelin eğitim alacağı kaydedildi.

Açıklamada, "çatışma karşısında tepkiler ve çözüm yolları", "öfke ve baş edebilme teknikleri", "empati nedir" ve "empati kurma", "stres ve baş etme yolları" başlıklı konularda uzman kişilerce eğitim verileceği bildirildi.

İl Sağlık Müdürlüğü proje koordinasyon birimi tarafından hazırlanan projenin 10 iş günü süreceği belirtilen açıklamada, doktor, acil tıp teknisyeni, paramedik, sağlık memuru, ebe ve hemşire gibi sağlık çalışanlarının yanı sıra çağrı karşılama personelinin de yer alacağı belirtildi.

Proje ile sağlık personellerinin etkili iletişim ve empati konusunda bilgi ve bilinç düzeylerinin artırılması, personelin hem kendi çalışma arkadaşları hem diğer kurum ve kuruluş personeli hem de hizmet verdikleri acil hasta ve yakınlarıyla çok daha kolay iletişim kurmasının amaçlandığı aktarıldı.

İl Sağlık Müdürü Dr. Yılmaz Yücel de proje ile personelin ve kurumun kapasitesini artırarak vatandaşlara daha kaliteli ve verimli hizmet etme noktasında faydalı olacağını düşündüklerini kaydetti.

AA

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim