Pakpen, Türkiye’nin süper markası

Pakpen, Türkiye’nin süper markası

Başarılı Ar-Ge çalışmaları, ürün kalitesi ve aldığı uluslararası sertifikalarla yapı sektörünün öncü kuruluşlarından olan Pakpen, Superbrands Türkiye listesinde beşinci kez yer aldı.

Sürdürdüğü Ar-Ge çalışmaları, aldığı uluslararası kalite belgeleri ve sertifikalarla, kalite iddiasını yurt içi ve dışında sürekli artıran Pakpen, bu yıl beşincisi yayınlanan Superbrands Türkiye listesinde, beşinci kez yer aldı. Pakpen Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Hale Kuyucu, 2005 yılından bu yana her iki yılda bir açıklanan Superbrands listesinde, beşinci kez yer aldıkları için gururlu olduklarını söyledi. Kuyucu, ‘süper marka’ seçiminde, şirketlerin teknolojisi, yaptığı yatırımlar, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşma süreci, sürdürülebilirlik, sosyal sorumluluk projeleri, çevre duyarlılığı, etik değerleri ve vergi sıralamasındaki yerinin büyük önem taşıdığının altını çizdi. Kuyucu, “Araştırma şirketi Nielsen’in ölçümleri de dikkate alınarak, Seçici Kurul tarafından belirlenen farklı sektörlerden 134 marka arasına giren Pakpen olarak, bu listede beşinci kez yer almış olmamız, markamıza yaptığımız yatırımların bir karşılığı ve doğru yolda olduğumuzun bir göstergesi” diye konuştu. Dünyada 88 ülkede gerçekleştirilen Superbrands’in, Türkiye’de iki yılda bir yapıldığını hatırlatan Kuyucu, Seçici Kurul’un, bu yıl da marka-markalaşma ile ilişkili iş dünyası ve sivil toplum kuruluşları başkanlarından oluştuğunu kaydetti. Kuyucu, Pakpen gibi 2005 yılından bu yana Superbrands listesinde yer alan şirketlerinin, marka değerini artırarak yoluna devam ediyor” dedi. Ferit Hepokur-Mmeleket