• BIST 89.389
  • Altın 193,864
  • Dolar 4,8547
  • Euro 5,6867
  • Konya 29 °C
  • 'FETÖ belası sadece İYİ Parti'de değil bütün partilerde var'
  • 15 Temmuz'un tanıkları anlattı
  • 15 Temmuz'da neler oldu?
  • 'FETÖ belası sadece İYİ Parti'de değil bütün partilerde var'
  • 15 Temmuz'un tanıkları anlattı
  • 15 Temmuz'da neler oldu?

Opet, 3’üncü kez "müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka"

Opet, 3’üncü kez "müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka"
Opet, "Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması 2017" sonuçlarına göre akaryakıt sektöründeki sıralamada, en yüksek Türkiye Müşterinin Sesi Çalışması skorunu aldı-OPET Genel Müdürü Ağca:-"Hedefimiz 2018 yılında da müşterilerimizde yarattığımız memnuniyet ve sa

İSTANBUL (AA) - Opet, "Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması 2017" sonuçlarına göre akaryakıt sektöründeki sıralamada, en yüksek Türkiye Müşterinin Sesi Çalışması (TMS) skorunu aldı.

Opet'ten yapılan açıklamaya göre, Türkiye ekonomisine yön veren 11 farklı sektörde, 10 bin’i aşkın müşteriye kulak veren Türkiye Müşterinin Sesi Çalışması (TMS) bu yıl da sektörlerin kalite odaklı oyuncularını belirledi.

KalDer (Türkiye Kalite Derneği) ve Ipsos'un gerçekleştirdiği, sektörlerdeki müşteri bağlılığını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan "Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması 2017" sonuçlarına göre akaryakıt sektöründeki sıralamada OPET, en yüksek TMS skorunu alarak bu alandaki sektör liderliğini devam ettirdi. Araştırmaya göre akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka yine OPET oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, "Türkiye Müşterinin Sesi araştırması"nda 3’üncü kez müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka seçilmeyi çok değerli bulduklarını belirterek, "KalDer’in 2006 yılından bu yana yaptığı müşteri memnuniyeti araştırmalarında aralıksız olarak müşterinin tercihi olarak başarımızı 12'nci yıla taşımanın da gururu içindeyiz. Hedefimiz 2018 yılında da müşterilerimizde yarattığımız memnuniyet ve sadakati koruyarak sektörümüzün değişmez lideri olmaya devam etmek. Bu vizyon doğrultusunda akıllı istasyonlarımız, güler yüzlü, çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz ve değerli bayilerimiz ile birlikte çıtayı daha da yükseltmek için yeniliklere imza atacağız." değerlendirmesinde bulundu.

"Türkiye Müşterinin Sesi" araştırması güçlü bir ekonomik gösterge yaratmak amacıyla ulusal bir değerlendirme sistemi ihtiyacından yola çıkılarak KalDer ve Ipsos işbirliğiyle tasarlandı. Üç yıldan bu yana düzenli olarak gerçekleştirilen TMS araştırmasının temel amacı, markaların, müşteri gözüyle, bağımsız bir çalışma çerçevesinde ölçümlenmesi ve veriler ışığında sektörlere ışık tutulması.

Türkiye'de 11 farklı sektörde müşteri bağlılıklarını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan TMS, tüketicilerin gelecekteki davranışlarını global bir metrik olan Ipsos Loyalty Endeksi’ni referans alarak ölçüyor. TMS Endeksi, müşterinin davranışını "Markayı Tavsiye Etme" ve "Gelecekte Markayı Kullanmaya Devam Eğilimi" gibi metriklerin ötesinde bütünlüklü bir endeks sunuyor.

TMS 2017 kapsamında Akaryakıt İstasyonları, Beyaz Eşya, Binek Otomobil, Bireysel Bankacılık, Elementer Sigorta/Bireysel Emeklilik, GSM Operatörleri, Hava Yolları, İnternet Servis Sağlayıcıları, LPG Otogaz, Televizyon ve Tüplü Gaz olmak üzere toplam 11 sektör ve bu sektördeki markalar analiz edildi. Akaryakıt sektöründe skor üretilen ve karşılaştırılan markalar arasında OPET ilk sırayı aldı.

AA

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Kategorilerine göre en fazla kazandıran yatırım fonları16 Temmuz 2018 Pazartesi 15:13
  • Kategorilerine göre en fazla kaybettiren yatırım fonları16 Temmuz 2018 Pazartesi 15:13
  • Çin ekonomisi 2. çeyrekte yavaşladı16 Temmuz 2018 Pazartesi 15:13
  • BES fonu istatistikleri16 Temmuz 2018 Pazartesi 15:13
  • En fazla kazandıran BES fonları16 Temmuz 2018 Pazartesi 15:13
  • Takasbank, "Altının EFT"sini hayata geçirdi16 Temmuz 2018 Pazartesi 14:53
  • Spot piyasada elektrik fiyatları16 Temmuz 2018 Pazartesi 14:23
  • Simit fiyat tarifesinin değişmesi talebi16 Temmuz 2018 Pazartesi 14:18
  • İşsizlik 2 yılın ardından tek haneye geriledi16 Temmuz 2018 Pazartesi 13:53
  • Günün ilk yarısında en çok değer kazanan hisseler16 Temmuz 2018 Pazartesi 13:48
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim