• BIST 106.867
  • Altın 268,737
  • Dolar 5,7269
  • Euro 6,3353
  • Konya 9 °C
  • Süleyman Özışık, 'Erdoğan'ın Amerika Hüsranı!!'nı yazdı
  • Hilal Kaplan, Trump'la diyaloğunu yazdı
  • Bu pazar seçim olsa?
  • Süleyman Özışık, 'Erdoğan'ın Amerika Hüsranı!!'nı yazdı
  • Hilal Kaplan, Trump'la diyaloğunu yazdı
  • Bu pazar seçim olsa?

Mitsubishi Electric, mühendis adaylarına pazarlamanın dinamiklerini aktardı

Mitsubishi Electric, mühendis adaylarına pazarlamanın dinamiklerini aktardı
Mitsubishi Electric Türkiye Reklam ve Halkla İlişkiler Müdür Yardımcısı Savaş Ceneviz: - “Günümüzde pazarlama departmanları ile ürün ve hizmetin oluşumunu destekleyen mühendislerin yakın temasta çalışmaları büyük önem taşıyor. İki disiplinin temelinde de

İSTANBUL (AA)- Mitsubishi Electric, Marmara Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Kulübü (MieS) tarafından, Marmara Üniversitesi Göztepe Kampüsü’nde, düzenlenen “Introduction to Business 101” isimli etkinliğe katıldı.

Şirket’ten yapılan açıklamaya göre, Mitsubishi Electric, genç mühendis adaylarına pazarlama ve marka yönetiminin püf noktalarını anlattı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Mitsubishi Electric Türkiye Reklam ve Halkla İlişkiler Müdür Yardımcısı Savaş Ceneviz, mühendislik ile pazarlama disiplinlerinin farklı yönlerinin ve bir mühendisin pazarlama profesyoneli olması yolundaki önemli basamakların olduğunu belirtti.

Ceneviz, mühendis kimdir, yeni pazarlama anlayışı, ürün ve marka tanımları arasındaki farklar, markalamanın tarihçesi, marka kavramının gelişimi ve zaman içindeki değişimi, marka ve pazarlama yönetimi ilişkisi, pazarlama planlama süreci, marka değeri, dijital pazarlama, dünyada ve Türkiye’de dijital pazarlamanın gelişim süreçleri, dünyadaki yeni eğilimler, e-ticaret, sosyal medya, 2020’li yıllarda dünyada ve bununla birlikte pazarlama disiplininde oluşması beklenen gelişmeler ve tüketicilerin markalardan yeni beklentileri konularına değindi.

Ceneviz, mühendislerin pozitif bilimlerden yararlanarak insanların ihtiyaçlarını karşılamak üzere projeler ürettiğini, pazarlama disiplininin ise işletmelerin veya örgütlerin ürün, hizmet ve düşüncelerinin satılması ve kabul edilmesi için yürüttüğü planlı iletişim faaliyetlerini kapsadığını vurguladı.

Günümüzde pazarlama departmanları ile ürün ve hizmetin oluşumunu destekleyen mühendislerin yakın temasta çalışmalarının büyük önem taşıdığını aktaran Ceneviz, “İki disiplinin temelinde de yaratıcılık bulunuyor ancak sunuş ve ifade ediş biçimleri farklılık gösteriyor. Önümüzdeki dönemde hedef grupları için değer yaratabilen işletmelerin daha hızlı büyüyeceğine ve yoğun rekabet ortamında sürdürülebilir bir şekilde ayakta kalabileceğine tanıklık edeceğiz.” yorumunda bulundu.


Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • BES fonu istatistikleri18 Kasım 2019 Pazartesi 14:43
  • En fazla kazandıran BES fonları18 Kasım 2019 Pazartesi 14:43
  • Kalite Kongresi’ne geri sayım başladı18 Kasım 2019 Pazartesi 14:38
  • İstanbul Rekabet Forumu 25-26 Kasım'da gerçekleştirilecek18 Kasım 2019 Pazartesi 14:33
  • Günün ilk yarısında işlem hacmi sıralaması18 Kasım 2019 Pazartesi 14:33
  • Günün ilk yarısında en çok değer kazanan hisseler18 Kasım 2019 Pazartesi 14:33
  • Günün ilk yarısında değer kaybeden hisseler18 Kasım 2019 Pazartesi 14:33
  • Borsa şirketlerinin piyasa değeri18 Kasım 2019 Pazartesi 14:33
  • Maral Müzik ve Dans Topluluğu 40 yaşında18 Kasım 2019 Pazartesi 14:28
  • Borsada günün ilk yarısı (1)18 Kasım 2019 Pazartesi 14:28
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim