• BIST 92.250
  • Altın 253,134
  • Dolar 5,8690
  • Euro 6,5917
  • Konya 25 °C
  • Devletten büyük destek... İşsiz annelere aylık 2 bin 400 lira!
  • Yıldırım'dan flaş açıklamalar "Demek ki Ekrem Bey yanlış biliyor!"
  • Paris Havacılık Fuarı'nda milli savaş uçağı rüzgarı esti
  • Devletten büyük destek... İşsiz annelere aylık 2 bin 400 lira!
  • Yıldırım'dan flaş açıklamalar "Demek ki Ekrem Bey yanlış biliyor!"
  • Paris Havacılık Fuarı'nda milli savaş uçağı rüzgarı esti

KTO Karatay’da Sosyal CEO’lar anlatıldı

KTO Karatay’da Sosyal CEO’lar anlatıldı
KTO Karatay’da Sosyal CEO’lar anlatıldı ...

KTO Karatay Üniversitesi İletişim Tasarımı ve Yönetimi Bölümü akademisyenlerinden Dr. Birol Büyükdoğan, “Şirket yöneticilerinin (CEO) sosyal medyada paylaşımlar yapması tüketici şikayetlerinin daha geniş bakış açısıyla cevaplandırılması, şirket hedeflerinin desteklenebilmesi ve paydaşların güvenini kazanma konularında avantaj sağlıyor.” dedi.

Konya Ticaret Odası (KTO) Karatay Üniversitesi Sosyal ve Beşerî Bilimler Fakültesi İletişim Tasarımı ve Yönetimi Bölümü Öğretim Üyesi Dr. Birol Büyükdoğan, gün geçtikçe tüm alanlarda toplum tarafından yoğun bir şekilde kullanılan sosyal medya araçlarının artık şirketler için de vazgeçilmez bir mecra haline geldiğini söyledi.

BÜYÜKDOĞAN: ŞİRKET İTİBARLARININ YÜZDE 45’İ CEO KAYNAKLI

CEO’nun (yönetici) itibarının bir kurumun başarısı için en değerli ve rekabetçi varlıklardan biri olduğunu belirten Dr. Birol Büyükdoğan, “Son yıllarda küresel şirketler üzerine yapılan araştırmalar, şirket itibarlarının yüzde 45’inin CEO’lardan kaynaklandığını göstermektedir” dedi. Dr. Büyükdoğan; etkinliklerde konuşan, medyada yer alan, şirket web sitesinde görünen, yeni gelişmeleri halkla paylaşan, yerel topluluklarda aktif olan, toplumu ilgilendiren konularda pozisyon alabilen ve sosyal medyayı aktif kullanan CEO’ların şirketlerinin itibarlarını artırdığını belirtti.

“İTİBARIN EN ÖNEMLİ ARAÇLARINDAN BİRİ SOSYAL MEDYADIR”

Güçlü CEO’ların aynı zamanda çalışanların motivasyonuna olumlu katkı sağlayarak şirketten ayrılmaları da azalttığını belirten Dr. Büyükdoğan, “İtibarın en önemli araçlarından biri sosyal medyadır. Sosyal medyanın CEO adına görevlendirilen bir iş gören yerine bizzat CEO tarafından kullanılması daha etkilidir. CEO’ların sosyal medyada paylaşımlar yapması tüketicilere dönük, daha şeffaf bir şirket imajı oluşturulması, tüketici şikayetlerinin anında ve daha geniş bakış açısıyla cevaplandırılması, şirket hedeflerinin desteklenebilmesi, iş başvuruları için olumlu imaj oluşturulması ve paydaşların güvenini kazanma konularında avantaj sağlamaktadır.” şeklinde konuştu.

DOĞRU SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ

Sosyal medyada aktif olan bir kuruma, tüketicilerin daha çok güven duyduğunu belirten Dr. Büyükdoğan, “CEO’lar markanın kişisel tarafını göstermektedir. CEO’ların sosyal medyadaki paylaşımlarında insancıllıklarını, çevre ve hayvanlara olan duyarlılıklarını, sanata ve sanatçıya olan saygılarını, sağlığa ve spora olan ilgilerini, toplum mutluysa şirketlerin de mutlu olacağı felsefesini ve ailenin yüce bir değer olduğunu ön plana çıkarmaları yararlı olacaktır.” ifadelerini kullandı. Tüm bunların içten ve dürüstlükle yapılması gerektiğini de belirten Dr. Büyükdoğan, CEO’ların şirketlerin en güçlü halkla ilişkiler elemanları olduklarının altını çizdi.

UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Konya'da elektrik akımına kapılan teknisyen hayatını kaybetti17 Haziran 2019 Pazartesi 15:54
  • Gizem ile Mehmet dünya evine girdiler17 Haziran 2019 Pazartesi 14:26
  • Süheyl Uygur ile babalar M1 Konya'da yarıştı17 Haziran 2019 Pazartesi 14:01
  • Konya konut satış istatistikleri (Mayıs 2019)17 Haziran 2019 Pazartesi 14:00
  • Özel Türmak’ta imza günü17 Haziran 2019 Pazartesi 13:58
  • Aydınlar’da Humeyni ve İran devrimi anlatılacak17 Haziran 2019 Pazartesi 13:57
  • Seydişehirli dağcılar Aydos'un zirvesine tırmandı17 Haziran 2019 Pazartesi 13:53
  • Perihan Ünal vefat etti.17 Haziran 2019 Pazartesi 13:46
  • MEB Konya’da beceri geliştirme kursu17 Haziran 2019 Pazartesi 13:44
  • Kara yollarında durum17 Haziran 2019 Pazartesi 13:43
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim