• BIST 93.043
  • Altın 193,340
  • Dolar 4,7189
  • Euro 5,4759
  • Konya 13 °C
  • 24 Haziran seçimleri Milletvekili kesin aday listesi
  • 24 Haziran'da nasıl oy kullanılacak? Oylar nasıl sayılacak? Yeni sistemle ilgili bilinmeyenler
  • AK Parti'nin 27. dönem milletvekili aday listesi
  • 24 Haziran seçimleri Milletvekili kesin aday listesi
  • 24 Haziran'da nasıl oy kullanılacak? Oylar nasıl sayılacak? Yeni sistemle ilgili bilinmeyenler
  • AK Parti'nin 27. dönem milletvekili aday listesi

Konya markaları zirvede buluştu

Konya markaları zirvede buluştu
Konya Ticaret Odası, 26 Nisan Perşembe günü “Akılcı Kararlar, Doğru Kararlar, Sürdürülebilir Markalar Konya Markalaşma Zirvesi 18” başlıklı program düzenledi.

KTO Başkanı Selçuk Öztürk’ün açılışını yaptığı ve S.Ü.İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğretim üyesi Prof. Dr. Hüseyin Altunbaş’ın yönettiği zirvede Konya’nın markaları Bürotime, Selva Gıda ve Asya Lale marka yolculuklarını sundular.

konya-markalari-zirvede--(1).jpeg

Konya’da markaları zirve adı altında bir araya getiren Konya Ticaret Odası bir ilke imza attı ve başarılı markaları örnek olması amacıyla Konya Markalaşma Zirvesi konferansında buluşturdu. Markalaşma için devletin destek programlarının da anlatıldığı program Konya’nın firmalarını ve reklam sektörünü bir araya getirdi. Konya olarak markalaşma çalışmalarına daha fazla ağırlık vermemiz gerekir diyen KTO Başkanı Selçuk Öztürk, “Üreten Konya’nın daha büyük atılım yapması ancak markalaşma ile mümkün olacaktır. Markalaşmanın bilinci içindeyiz. Bu toplantılarla çalışmaları ilerletmemiz gerekir. Konya Markalaşma Zirvesinin Konya’mız için bir başlangıç olmasını diliyorum” dedi.

ALTUNBAŞ, ‘KONYA KOBİ CENNETİ’

Zirvenin moderatörlüğünü yapan Prof.Dr.Hüseyin Altunbaş,”Firmalarımızın marka olmaları için farklı bir bilinçle ve ekiple çalışma yapmaları gerekir. Eski düşünce biçimiyle marka olunmaz. Marka olmak için iletişim ve reklam bilincine daha fazla ağırlık vermeliyiz. 1970’li yıllarda İtalya ve İspanya ile ihracat birim değerlerinde hemen hemen aynı ölçeklerde iken, geldiğimiz noktada İtalya ve İspanya bize ciddi farklar atar hale geldilerse bu markalaşma çalışmaları iledir. Erkek ceket kategorisinde Türkiye’mizin kilo/dolar değeri 32 dolarken, İtalya’nın kilo/dolar değeri 188 dolar düzeyindedir. Sadece bu rakam bile bizim çok satarak değil, değerlendirerek satmak zorunda olduğumuzu göstermektedir. Konya’mızın kobi cennetinden marka cennetine geçmesi için el birliği ile çalışmalıyız. Konya’nın Türkiye’mize katma değerini ancak markalaşma ile artırabiliriz.” dedi.

konya-markalari-zirvede--(4).jpeg

Konya markası olarak hem Türkiye’de hem de dünyada etkili konuma gelen Bürotime Genel Müdür Yardımcısı Ali Topak, Selva Gıda Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Karakuş ve Asya Lale Yönetim Kurulu Üyesi Alp Eren Yetgin, markalarının pazarlama iletişim faaliyetlerini anlattılar. Markalarının sunuşlarıyla zenginleşen ve dolu dolu hale gelen Konya Markalaşma Zirvesinde devletin marka destek programı Turquality programı ile ilgili destek programları da aktarıldı.   Haber Merkezi

konya-markalari-zirvede--(3).jpeg

UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim