• BIST 108.434
  • Altın 151,237
  • Dolar 3,6580
  • Euro 4,3278
  • Konya 9 °C
  • Columbia Üniversitesinden Prof. Wagner: Gülen, Türkiye'nin Usama bin Ladin'i
  • FETÖ'nün TSK'daki fişleme işini "Bilgin" yapmış
  • Ağbal: Taşeronlarla ilgili düzenleme yıl sonuna kadar Meclise gelecek
  • Columbia Üniversitesinden Prof. Wagner: Gülen, Türkiye'nin Usama bin Ladin'i
  • FETÖ'nün TSK'daki fişleme işini "Bilgin" yapmış
  • Ağbal: Taşeronlarla ilgili düzenleme yıl sonuna kadar Meclise gelecek

Kombine Fiyaskosu

Muhammed Işık

Kombine satışları başlamasına başladıııı. Ama yönetimin olan bitenden ne kadar haberi var bilemiyorum. Arkadaşlarımızla beraber maç izleyebilmek için zaferde bulunan Kontur bilet gişesine giderek kombinelerimizi almak istedik. Bize yeni yeşilden sadece iki sıranın satışa çıkarıldığını, bunun satışının nakit olduğunu diğer yerlerin ne zaman satışa çıkacağını bilmediklerini söylediler.

 

Ben de kartla çekildiği zaman zaten paranın hesaba direk geçtiğini nakit vermemle arasında fark olmadığını söyledim. Görevli arkadaşlar yönetimin aldığı karar gereği bir şey yapamayacaklarını söylediler. Ben de üzerimde nakit para olmadığı için geriye döndüm ve yarım saat sonra nakit para ile tekrar gittim. İçeriye girdiğimde şok oldum çünkü kredi kartı ile kombine bilet satıyorlardı ve alan kişiler istedikleri yerden seçebiliyorlardı. Hemen durumu sorduğumda sistemin geldiğini söylediler. Soruyorum şimdi; madem sistem yoktu neden gelen taraftara sistem olmadığından bahsedilmiyor ve yönetimin aldığı karar gereği kredi kartı ile satış yok, bu sıradan başka yerler satışa çıkmadı diyebiliyorlar. Bu hakkı kim nereden buluyor? Kombine satışlarında da tanıdıklar öncelikli mi? Yoksa kombine de yeni bir oyunla mı karşı karşıyayız?

 

Ben orada bulunduğum zaman zarfında başka taraftarlarda geldi ve aynı şeyden yakındılar. Sabah bana bilet yok dediniz şimdi ise satıyorsunuz demelerine rağmen oradaki arkadaş papağan gibi sistemden bahsediyordu. Madem sistem yok neden utanmadan yalan söylüyorsunuz. Basılan kartları önce elden çıkarabilmek uğruna neden gelen taraftarları yönetime cephe aldırıyorsunuz. Orada yapılan bu hata iki firmanın imajını zedeliyor. Birincisi KONYASPOR ikincisi KONTUR.

 

Konyaspor bu konuda kombine biletini kendisinin satmasının gerektiğini düşünüyorum . Biletixle anlaşmalı bir yer açarak biletlerini sezon öncesinde bari geçen sene olduğu gibi müstakil bir yerde satmalı. KONTUR ise çalıştırdığı personele biraz daha dikkat etmeli. Yıllardır yapmış olduğum bütün yolculuklarımı hiç sektirmeden Konturla yaptım. Nedense Kontur'a karşı ayrı bir sempatim olmuştur küçüklüğümden beri. Ama gelen giden vatandaşın bu tür olaylarda kredi kaybettiğini bilmelerini isterim.

 

Kaldı ki kombine ile Konturun ne alakası oluyor da görevli arkadaşlar yalan yanlış konuşabiliyorlar hala anlayamadım. Bu konuda kim ne yapacaksa yapsın. Yönetim mi buna çare bulur yoksa Kontur mu çare bulur orası bizi ilgilendirmez ama gişede çalışan bir adamın yönetimin kararı gereği diye cümleye başlaması son derece yanlış bir durum. Bu durumun düzeltileceğini umuyorum ve bu tür talihsiz olayların bir daha yaşanmamasını diliyorum.

UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
SEZGİN
15 Temmuz 2008 Salı 17:30
kolay değil
genel olarak eski yeşil tribünden her yıl arkadaşlarla toplu olarak 10-15 arası kombine bilet alırız. her sezon öncesi olduğu gibi 2-3 hafta bizlerde uygulamalardan nasibimizi alırız,ama sonra işler yavaş yavaş yoluna girer, muhammed kardeş,
bizde bugün (15,7,2008) adalhan altındaki kontur yazıhanesinden 9 bilet aldık yerlerimizide seçtik, biraz nakitle birazda kredi kartıyla ödememizi yaptık, ve gerçekten orda çalışan arkadaş çok kibar çok pratik ve işin bilincinde olan bir arkadaştı, her sorumuza tam ve net cevaplar aldık, kendisine burdan bir kez daha teşekkür ediyorum. tabi birde şu gerçek var yeni bir yönetim oluşmuş, ufak tefek aksaklıklar olacak, olmaması daha güzel olur, yeni sezon takım için inşaallah hayırlı olur.
212.175.167.194
SM
13 Temmuz 2008 Pazar 15:07
İşgüzarlık
Bu durum yazarın bilet almak için gittiğinde görev yapan Kontur çalışanının işgüzarlığı tamamen ama bu işle ilgilenen Konyaspor yöneticisini temize çıkarmaz. Ne kadar ilgisiz olduklarını gösterir.
88.230.153.211
BAHATTİN ÇELİK
11 Temmuz 2008 Cuma 17:11
ÖNEMLİ OLAN YÖNETİMDE KOMBİNE OLMAK
BU TİP SORUNLAR HER YIL YAŞANIYOR.BU KONUYLA İLGİLENEN YÖNETİCİLERİN BİR AN ÖNCE ÇÖZÜM BULMASI ŞART.KOMBİNE SATIŞINDAN GİRİŞLERİN RAHATLATILMASI VE TRİBÜNDEKİ OTURMA DÜZENİNİN AYARLANMASI BİR ARADA DEĞERLENDİRİLMELİ.KOMBİNE ALACAK TARAFTARA HER TÜRLÜ YARDIMCI OLUNMASI GEREKİYOR.MUHAMMET KARDEŞİMİN ELEŞTİLERİ DİKKATE ALINMALI VE YÖNETİM BU KONUDA GEREKENİ YAPMALIDIR.
212.175.167.194
Yazarın Diğer Yazıları
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim