Karaman Çağrı Merkezi ile bölge ekonomisine güç katacak

Karaman Çağrı Merkezi ile bölge ekonomisine güç katacak

Karaman Çağrı Merkezi, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, Türk Telekom Grubu CEO’su Rami Aslan ve Türk Telekom Grubu Bireysel İş Birimi CEO’su Erkan Akdemir’in katıldığı törenle hizmete girdi.

250 kişilik istihdam olanağı sağlayan Karaman Çağrı Merkezi, oluşturduğu ekosistemle bölge ekonomisinin gelişimine de katkıda bulunacak. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan; 28 Şubat 2015 Cumartesi günü, Türk Telekom Grubu CEO’su Rami Aslan ve Türk Telekom Grup Bireysel İş Birimi CEO’su Erkan Akdemir’in katıldığı törenle Karaman Çağrı Merkezi’ni hizmete açtı. Bölgede 250 kişiye istihdam sağlayacak olan merkez Avea ve TTNET operasyonlarının yanı sıra Devlet Hava Meydanları İşletmesi’ne (DHMİ) de hizmet verecek. Türk Telekom Grubu Bireysel İş Birimi CEO’su Erkan Akdemir,  ülke çapında büyük yatırımlara imza atan Türk Telekom Grubu olarak Karaman Çağrı Merkezi’ni hizmete açmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek;  Karaman Çağrı Merkezi ile Türkiye’nin dört bir yanında hizmet veren çağrı merkezlerinden edindikleri birikimi ve deneyimi Karaman’a taşıyacaklarını söyledi. Çağrı merkezlerinin özellikle Anadolu’da önemli bir istihdam alanı oluşturduğuna dikkat çeken Akdemir, “Çağrı merkezi sektörü Türkiye’de ortalamadan çok daha hızlı büyüyen bir alan. 2002 yılıyla 2015 yılı arasındaki 13 yıllık dönemde, çağrı merkezi sayısı 170’ten 1200’e çıktı. Çağrı merkezlerindeki istihdam 80 bini buldu. Hükümetin 2023 yılına kadar çağrı merkezi istihdam hedefi 350 bin kişi. Türk Telekom Grubu olarak bizler de bu büyük vizyona sahip çıkıyoruz” dedi. Erkan Akdemir sözlerine şöyle devam etti: “Çağrı merkezlerimiz Anadolu’da kapsamlı bir ekonomik canlılığı da beraberinde getiriyor. Bölge ekonomilerine katkıda bulunarak gençlerimize iş olanağı sağlıyor. Taşımacılık, yemek ve teknoloji gibi yan sektörleri de hareketlendiriyor. Çağrı merkezlerimiz bulundukları bölge ekonomisine 7 kat fayda sağlıyor, büyük kentlere göçü azaltıyor. Bugün Türkiye’de 43 ilde çağrı merkezi var. Türk Telekom Grubu olarak biz de 24 ilde, 33 farklı lokasyonda yaklaşık 7 bin müşteri temsilcisiyle müşterilerimizin memnuniyeti için çalışmaya devam ediyoruz.”Bu ölçekteki bir operasyonu yürütmenin zahmetli bir iş olduğunu, karşılığını ise fazlasıyla aldıklarını ifade eden Akdemir, “Çabalarımızla insanların hayatını değiştirmekten, gençlere umut aşılamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Karaman’da açılışını yaptığımız çağrı merkeziyle bölgedeki 250 kişi için istihdam fırsatı yaratacağız. Karaman’daki varlığımızın, bu güzide şehrimizin dönüşümüne ve ekonomisine hız kazandıracağına inanıyorum”  şeklinde konuştu.Ferit Hepokur-Memleket