"İki Şehrin Hikayesi" dünya basınında

"İki Şehrin Hikayesi" dünya basınında

İSTANBUL (AA) - İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu (ICVB), Türk Hava Yolları (THY) ile yaptığı iş birliği kapsamında, uluslararası kongre ve toplantı...

İSTANBUL (AA) - İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu (ICVB), Türk Hava Yolları (THY) ile yaptığı iş birliği kapsamında, uluslararası kongre ve toplantı sektörünün önde gelen dergilerinde, kıtaları buluşturan marka şehir İstanbul’un dünya basınındaki imajını tazelemek adına "İki Şehrin Hikayesi" ile tanıtım atağı gerçekleştirdi.

ICVB'den yapılan açıklamaya göre, iş birliği kapsamında belirlenen dergilere, ICVB’nin ses getiren reklam kampanyası "İki Şehrin Hikayesi" ilanları verilerek, kongre ve toplantı sektörüne yönelik tanıtım çalışması başlatıldı.

THY’nin uluslararası etkinliklere özel çözümler sunan ürünü “Turkish Conventions” logosunun da yer aldığı ilan, dünya basınında yer almaya başladı.

Yeni yatırımlar, ulaşılabilirlik, toplantı ve kongre merkezlerinin kalitesi ve sayısı, konaklama olanaklarındaki alternatifler, tarih-kültür ve doğal zenginliklerle hizmet kalitesine sahip İstanbul'un, modernite ve gelenek, batı ile doğu, dinamizm ve huzur gibi farklı yüzlerinin yansıtıldığı “İki Şehrin Hikayesi” yabancı basında değişik başlıklarla ele alındı.

Belçika'da yayımlanan ve sektördeki 11 bin 500 toplantı profesyoneline hitap eden Avrupa'nın en etkili dergilerinden Headquarters Magazine'de, İstanbul’un tek seferde 30 bin delege ağırlama kapasitesine dikkat çekilerek, şehrin toplantı ve kongreler için eşsiz bir destinasyon olduğu aktarıldı.

İki Şehrin Hikayesi, İngiltere’nin önemli yayını Meetings International'da, "İstanbul: Medikal Kongreler İçin Eşsiz Destinasyon" başlığıyla yer aldı. Almanya’da her ay 16 bin kişiye ulaşan Events Magazin'de, İstanbul’un kongre destinasyonu olarak dünya sıralamasında ilk 10'da yer aldığı anlatıldı. İstanbul’un tarihi mekanlarının da organizasyonlar için kullanılabileceğine işaret edilen haberde, yüksek teknolojiyle donatılmış modern mekanların alternatif oluşturduğu vurgulandı.

Açıklamada, görüşlerine yer verilen ICVB Başkan Vekili Bahadır Yaşık, bu ve benzeri kampanya ve iş birliklerinin, sektör açısından öneminin farkında olduklarını, bu farkındalığın çalışmalarını planlarken hareket noktalarını oluşturduğunu kaydetti.

Bu yönüyle bakıldığında yapılan çalışmanın İstanbul için öneminin daha net anlaşılabildiğini dile getiren Yaşık, "Toplamda 300 bin tiraja sahip söz konusu yayınların tercih edilmesiyle, hem geniş kitlelere, hem de doğrudan kongre ve toplantı sektörü profesyonellerine ulaşmayı hedefliyoruz. İlanlar dışında anlaşma kapsamında ayrıca basılı yayınlarda İstanbul için pozitif makale desteği sağlanıyor. Bu sayede İstanbul’un kongre ve toplantı alanında pazar payının artmasını sağlayarak, her yönüyle tercih edilen bir destinasyon haline gelmesini amaçlıyoruz. " ifadelerine yer verdi.


AA

Kaynak:Haber Kaynağı

Etiketler :