Garanti, mobil bankacılıkta 3 milyon müşteriye ulaştı

Garanti, mobil bankacılıkta 3 milyon müşteriye ulaştı

İSTANBUL (AA) - Garanti Bankası, mobilde 3 milyon aktif müşteri sayısına ulaşarak önemli bir büyüklüğe ulaştı.Bankadan yapılan açıklamaya göre,...

İSTANBUL (AA) - Garanti Bankası, mobilde 3 milyon aktif müşteri sayısına ulaşarak önemli bir büyüklüğe ulaştı.

Bankadan yapılan açıklamaya göre, banka, mobilde 3 milyon aktif müşteri sayısına ulaşarak önemli bir başarıya imza attı. Garanti Bankası’nın 3 milyonuncu mobil müşterisi, Siirt’te ikamet eden bir müşteri oldu. 3 milyonuncu mobil müşteri olduğu haberini Garanti Bankası’nın sürpriz aramasıyla öğrenen müşteri, teknoloji alışverişlerinde kullanabileceği ödülün de sahibi oldu.

Bankacılık sektöründe iOS ve Android işletim sistemlerinde Türkiye’nin en çok indirilen mobil uygulamalarından olan Garanti Cep, 200’ün üzerindeki işlem yelpazesiyle kullanıcılarına tüm bankacılık işlemlerini hızlı ve kolay yoldan gerçekleştirme imkanı sunuyor.

Geniş işlem kapasitesi ve kullanım kolaylığı ile her sene katlanarak büyüyen Garanti Cep sayesinde, mobilden geçen işlemler geçen seneye göre yaklaşık yüzde 70 arttı.

Garanti Bankası’nın aldığı ödüller de mobil bankacılık alanındaki başarısını ve tercih edilirliğini kanıtlıyor. Garanti Cep, dünyanın en saygın bağımsız araştırma kuruluşlarından Forrester’ın gerçekleştirdiği 2016 Avrupa Mobil Bankacılık Araştırması’nda Avrupa 2’ncisi oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer, şunları kaydetti:

“Garanti Bankası olarak, dijital bankacılık alanında 20 yıldır aralıksız gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla, bugün sektörde öncü ve lider konumda bulunmanın gururunu yaşıyoruz. Toplam 4,4 milyon aktif dijital müşteri sayımız, Garanti’nin dijital bankacılık alanında ne derece yaratıcı ve yenilikçi bir kurum olduğunu bir kez daha ortaya koyuyor. Bu müşterilerimiz arasında Garanti Bankası mobil uygulamalarını kullanan kişi sayısının 3 milyona ulaşması, bizim için ayrı bir mutluluk ve motivasyon kaynağı. Türkiye’de bankacılık hizmetleri hızla şekil değiştirip giderek dijitalleşirken, bu alanda en çok tercih edilen banka olmak, müşterilerimize değer yaratacak yeni ürün ve hizmetler geliştirmek yolunda bize güç veriyor.”

AA

Kaynak:Haber Kaynağı

Etiketler :