• BIST 104.918
  • Altın 147,025
  • Dolar 3,4930
  • Euro 4,1820
  • Konya 27 °C
  • Zaman gazetesi yazarı Mümtazer Türköne savunma yaptı
  • Ahmet Turan Alkan savunma yaptı: Bildiğim olsa itiraf ederim
  • Personeline elden ücret veren işveren yandı
  • Zaman gazetesi yazarı Mümtazer Türköne savunma yaptı
  • Ahmet Turan Alkan savunma yaptı: Bildiğim olsa itiraf ederim
  • Personeline elden ücret veren işveren yandı

Fi izleyicileri Vodafone Red ile dizi setine bağlandı

Fi izleyicileri Vodafone Red ile dizi setine bağlandı
Vodafone Red'in katkılarıyla ekrana gelen Fi dizisinin izleyicileri, 5. bölümde Vodafone teknolojisiyle doğrudan Can Manay'ın ofisine bağlandı ve seti ziyaret etti

İSTANBUL (AA) - Vodafone Red'in katkılarıyla ekranlara gelen online dizi Fi'nin izleyicileri, dizinin 5. bölümünde Vodafone teknolojisiyle doğrudan Can Manay'ın ofisine bağlanarak seti ziyaret etme şansı yakaladı.

Şirket açıklamasına göre, Vodafone Red, Türkiye'nin ilk online dizisi Fi sponsorluğu kapsamında izleyicilere farklı bir ekran deneyimi yaşattı. Dizinin 21 Nisan Cuma günü yayınlanan 5. bölümünde, Serenay Sarıkaya'nın canlandırdığı Duru ile Ozan Güven'in oynadığı Can Manay'ın kahvaltı sahnesi, Vodafone'un teknolojisiyle interaktif bir seyir keyfine dönüştü.

Sahnede belirtilen telefon numarası, Türkiye'nin ilk bulut santral platformuyla gerçek bir sesli yanıt sistemi haline getirildi. Böylece, numarayı arayan izleyiciler doğrudan Can Manay'ın ofisine bağlanarak, sistem akışında yer alan yönlendirmelerle, seçtikleri konulara ilişkin Can Manay'ın asistanının ağzından yorumları dinledi.

Ardından izleyiciler, Can Manay'ı ofisinde ziyaret etmek üzere Vodafone Türkiye'nin Twitter hesabına davet edildi.

Dizinin ikinci seti olan 4., 5. ve 6. bölümlerin yayınlandığı 21 Nisan akşamı ilk 1 saatte bine yakın arama alınırken ilk 5 günde ise toplam 10 binden fazla arama alındı.

Fi dizisine entegre edilen bulut santral platformu, Vodafone'un kurumsal çözüm ortağı FGS ile hayata geçirildi. Sistem, gelişmiş bir telefon santralinin tüm özelliklerini içeriyor. Mobil ve dahili numara ayrımı olmaksızın doğrudan ve ücretsiz erişim olanağı sağlayan sistem, kolay erişilebilir yapısıyla müşteri memnuniyetini artırıyor.

AA

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • GÜBRETAŞ'tan açıklama:19 Eylül 2017 Salı 19:43
  • Avrupa borsaları yükselişle kapandı19 Eylül 2017 Salı 19:28
  • Borsada günlük işlemler (2)19 Eylül 2017 Salı 18:38
  • Borsada şehir endekslerinin değişimi19 Eylül 2017 Salı 18:38
  • Borsada endekslerin değişimi19 Eylül 2017 Salı 18:38
  • Borsada işlem hacmi sıralaması19 Eylül 2017 Salı 18:38
  • Borsada değer kazanan hisseler19 Eylül 2017 Salı 18:38
  • Borsada en çok değer kaybeden hisseler19 Eylül 2017 Salı 18:38
  • Borsa şirketlerinin piyasa değeri19 Eylül 2017 Salı 18:38
  • Piyasalarda gün sonu19 Eylül 2017 Salı 18:33
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim