• BIST 110.179
  • Altın 155,916
  • Dolar 3,8576
  • Euro 4,5431
  • Konya 9 °C
  • Meteoroloji'den Konya için yağış müjdesi
  • Yunanistan'da DHKP-C'den Erdoğan'a suikast planı iddiası
  • TSK'da yemek duası değişti: Allahımıza hamdolsun...
  • Meteoroloji'den Konya için yağış müjdesi
  • Yunanistan'da DHKP-C'den Erdoğan'a suikast planı iddiası
  • TSK'da yemek duası değişti: Allahımıza hamdolsun...

Fi izleyicileri Vodafone Red ile dizi setine bağlandı

Fi izleyicileri Vodafone Red ile dizi setine bağlandı
Vodafone Red'in katkılarıyla ekrana gelen Fi dizisinin izleyicileri, 5. bölümde Vodafone teknolojisiyle doğrudan Can Manay'ın ofisine bağlandı ve seti ziyaret etti

İSTANBUL (AA) - Vodafone Red'in katkılarıyla ekranlara gelen online dizi Fi'nin izleyicileri, dizinin 5. bölümünde Vodafone teknolojisiyle doğrudan Can Manay'ın ofisine bağlanarak seti ziyaret etme şansı yakaladı.

Şirket açıklamasına göre, Vodafone Red, Türkiye'nin ilk online dizisi Fi sponsorluğu kapsamında izleyicilere farklı bir ekran deneyimi yaşattı. Dizinin 21 Nisan Cuma günü yayınlanan 5. bölümünde, Serenay Sarıkaya'nın canlandırdığı Duru ile Ozan Güven'in oynadığı Can Manay'ın kahvaltı sahnesi, Vodafone'un teknolojisiyle interaktif bir seyir keyfine dönüştü.

Sahnede belirtilen telefon numarası, Türkiye'nin ilk bulut santral platformuyla gerçek bir sesli yanıt sistemi haline getirildi. Böylece, numarayı arayan izleyiciler doğrudan Can Manay'ın ofisine bağlanarak, sistem akışında yer alan yönlendirmelerle, seçtikleri konulara ilişkin Can Manay'ın asistanının ağzından yorumları dinledi.

Ardından izleyiciler, Can Manay'ı ofisinde ziyaret etmek üzere Vodafone Türkiye'nin Twitter hesabına davet edildi.

Dizinin ikinci seti olan 4., 5. ve 6. bölümlerin yayınlandığı 21 Nisan akşamı ilk 1 saatte bine yakın arama alınırken ilk 5 günde ise toplam 10 binden fazla arama alındı.

Fi dizisine entegre edilen bulut santral platformu, Vodafone'un kurumsal çözüm ortağı FGS ile hayata geçirildi. Sistem, gelişmiş bir telefon santralinin tüm özelliklerini içeriyor. Mobil ve dahili numara ayrımı olmaksızın doğrudan ve ücretsiz erişim olanağı sağlayan sistem, kolay erişilebilir yapısıyla müşteri memnuniyetini artırıyor.

AA

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Ege'nin narenciye bahçesi Muğla18 Aralık 2017 Pazartesi 11:28
  • Kayseri Ticaret Borsası18 Aralık 2017 Pazartesi 11:28
  • Haberleşme gönderilerinde temel ücret belirlendi18 Aralık 2017 Pazartesi 11:24
  • 'Türkiye 2018'de cazibesini koruyacak'18 Aralık 2017 Pazartesi 11:22
  • Superonline'dan kira sertifikası ihracı18 Aralık 2017 Pazartesi 11:18
  • Haberleşme gönderilerinde temel ücret belirlendi18 Aralık 2017 Pazartesi 11:18
  • "Gelecek 15-20 yılda 7,5 milyon konutun yenilenmesi öngörülüyor"18 Aralık 2017 Pazartesi 11:18
  • "Türkiye 2018'de cazibesini koruyacak"18 Aralık 2017 Pazartesi 11:18
  • İHRACATIN PARLAYANLARI - 26 ülkenin kümeslerine civciv ve yumurta veriyorlar18 Aralık 2017 Pazartesi 11:18
  • TCMB'den döviz depo ihalesi18 Aralık 2017 Pazartesi 11:13
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim