• BIST 107.749
  • Altın 143,535
  • Dolar 3,5290
  • Euro 4,1420
  • Konya 29 °C
  • FETÖ, darbeci askerler için fon oluşturmuş
  • Teröristbaşının sapkın din anlayışı: Öldü, dirildi, geldi...
  • Milyonlarca çalışana zam müjdesi
  • FETÖ, darbeci askerler için fon oluşturmuş
  • Teröristbaşının sapkın din anlayışı: Öldü, dirildi, geldi...
  • Milyonlarca çalışana zam müjdesi

EPDK Başkanı Yılmaz:

EPDK Başkanı Yılmaz:
"(Elektrik dağıtım şirketleri tarafından kurulan çağrı merkezlerine ilişkin) Müşteriyi mutlu eden mutlu olacak, hizmet kalitesini düşük tutarak müşterisini üzeni özellikle vurgulamak isterim ki biz de üzeceğiz"- "Bu merkezleri açmakla iş bitmiyor, tam ter

KARS (AA) - Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) Başkanı Mustafa Yılmaz, elektrik dağıtım şirketleri tarafından kurulmaya başlanan çağrı merkezleri ile ilgili olarak, "Müşteriyi mutlu eden mutlu olacak, hizmet kalitesini düşük tutarak müşterisini üzeni özellikle vurgulamak isterim ki, biz de üzeceğiz." dedi.

Yılmaz, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak'ın katıldığı, CLK Enerji Grubu bünyesinde Kars'ta devreye giren çağrı merkezinin açılışında konuştu.

Denizli ve Adana’nın ardından 3 haftada üçüncü kez bir çağrı merkezi açılışı yaptıklarını belirten Yılmaz, "Bu açılışlar, hem dağıtım şirketi yöneticileri ve çalışanlarıyla bir araya gelerek onların heyecanına ortak olmamıza vesile oluyor, hem de her şey tüketici için anlayışımızın tezahürü olarak atılan adımlara şahit olmak bizlere şevk veriyor, umut veriyor." diye konuştu.

Yılmaz, bütün bu hizmetlerin yürütülmesinin temelinde iletişim teknolojilerinin sağladığı imkanlar olduğuna işaret ederek, iletişim teknolojilerinin sektörde daha fazla kullanılmasında, akıllı şebeke dönüşümlerinin sağlanmasında Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı ile ortak çalışmalar yürütülmesinin önemli olduğunu vurguladı.

Çağrı merkezlerinin kurulduğu bölgelerdeki istihdama yaptığı katkının ve tüketiciye verilecek hizmetin önemine değinen de Yılmaz, şunları kaydetti:

"Kars’ta, 308 kişiye iş imkanı sağlayan bu merkezin bölge istihdamına sağladığı katkı için, başta bu süreci başlatan sayın Enerji Bakanımız Albayrak olmak üzere, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Daha önce de vurguladığım gibi serbest piyasaya geçişle birlikte elektrik sektöründe asıl patron tüketici olmuştur. Nihayetinde elektrik enerjisinin üretiminden tüketim noktalarına ulaştırılmasına kadar oluşan tüm maliyetleri tüketiciler finanse etmektedir. Bu sebeple şirketler, tüketicileri köklü medeniyetimizin bize öğrettiği gibi velinimet olarak görmelidir."

- "Aboneler 45 saniyede muhatap bulacak"

Yılmaz, EPDK olarak belirledikleri kriterler uyarınca çağrı merkezini aramak isteyen vatandaşların en az yüzde 95’inin bu merkezlere ulaşabileceğini ve meşgule düşmeyeceğini belirterek, vatandaşların 45 saniye içerisinde karşılarında bir muhatap bulabileceklerini dile getirdi.

Çağrı merkezlerinin kısa sürede açılması ve faaliyete başlamasının çok önemli bir adım olduğuna değinen Yılmaz, "Ama iş bu merkezleri açmakla bitmiyor, tam tersine yeni başlıyor. Kurum olarak bu süreci yakından takip edeceğiz. Çağrı merkezlerinin standartlara uygun biçimde işletildiği ve üretilen raporların doğruluğu akredite kuruluşlar tarafından incelenecek. Hazırlanan raporlar her mart ayı sonunda kurumumuza sunulacaktır." ifadelerini kullandı.

Yılmaz, vatandaşın derdine derman olan ve tüketici memnuniyetini hizmet anlayışının odağına yerleştiren şirketlerin EPDK tarafından yapılan düzenlemeler çerçevesinde ödüllendirileceğini açıkladı.

- "Müşteriyi mutlu eden mutlu olacak"

Gerekli standartları yakalayamayan şirketlerle ilgili olarak ise Yılmaz şöyle konuştu:

"Müşteriyi mutlu eden mutlu olacak. Vatandaşların derdine derman olamayan şirketler bunun ceremesini, cezasını çekeceklerdir. Tabiri caiz ise bu bir kazan kazan süreci. Biz hem tüketicimiz kazansın hem de şirketler kazansın istiyoruz. Hizmet kalitesini düşük tutarak müşterisini üzeni özellikle vurgulamak isterim ki biz de üzeceğiz. Çünkü Cerablus’a enerji götüren, mazlumların umudu olan Türkiye’nin hiçbir ferdinin enerji sorununa kayıtsız kalmamız mümkün değildir."

Yılmaz, EPDK olarak 2017 yılının başında Türkiye çapında müşteri memnuniyeti anketleri gerçekleştireceklerini de belirterek, "Bir anlamda dağıtım sektörünün müşteri nezdindeki değerini göreceğiz. Ben tüm dağıtım şirketlerinin bu süreçte üzerine düşen vazifeyi yerine getireceğine inanıyorum." ifadelerini kullandı.


AA

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim