• BIST 96.121
  • Altın 240,654
  • Dolar 6,2046
  • Euro 7,2854
  • Konya 19 °C
  • "Bunun hesabı sorulacak..." FETÖ'cü emniyet müdüründen polislere tehdit!
  • Bakan Albayrak: Enflasyon yüzde 6'ya inecek!
  • AK Parti'den "tebdili kıyafet"le saha araştırması
  • "Bunun hesabı sorulacak..." FETÖ'cü emniyet müdüründen polislere tehdit!
  • Bakan Albayrak: Enflasyon yüzde 6'ya inecek!
  • AK Parti'den "tebdili kıyafet"le saha araştırması

DeFacto yurtdışındaki 150’nci mağazasını Malezya’da açtı

DeFacto yurtdışındaki 150’nci mağazasını Malezya’da açtı
Ulaşılabilir modada dünya markası olma stratejisi doğrultusunda yatırımlarını sürdüren DeFacto'nun yurtdışındaki 150'inci mağazası Malezya'da hizmete...

Ulaşılabilir modada dünya markası olma stratejisi doğrultusunda yatırımlarını sürdüren DeFacto'nun yurtdışındaki 150'inci mağazası Malezya'da hizmete açıldı.

Türkiye hazır giyim ve moda sektörünün lider markaları arasında yer alan DeFacto, büyüme stratejileri doğrultusunda dünyanın farklı ülkelerinde yeni mağaza yatırımlara devam ediyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, özellikle ulaşılabilir modada global bir marka olmayı hedefleyen DeFacto'nun yurtdışındaki 150'nci mağazası Malezya'da hizmete açıldı. Ocak-Ağustos dönemine Afganistan, Moldova, Malezya ve Ukrayna gibi yeni pazarlara giren şirketin faaliyet gösterdiği ülke sayısı Türkiye ile birlikte toplam 26'ya yükseldi.

"Tüm ihtiyaçlar aynı mağazada"

Hemen her sektörde globalleşmenin büyümenin doğal bir parçası haline geldiğini belirten DeFacto CEO'su İhsan Ateş, "Mart ayında Malezya'da açılan ilk mağazamız müşterilerimizin yoğun ilgisiyle karşılaştı. Şimdi de ikinci mağazamızı açmanın gururunu yaşıyoruz. Yeni mağazamız, Kuala Lumpur şehrinde bulunan Puchong Mall'da bin 130 metrekarelik alana sahip. Kadın, erkek ve çocuk gibi her yaş grubu tüketicilerimizin, giyim, aksesuar ve kozmetik ile ilgili tüm ihtiyaçlarını aynı anda tek bir mağazamızdan karşılayabiliyoruz. Amacımız, ürün çeşitliliği sağlayarak tüm kategorilerde müşterilerimizi memnun etmek. Malezya'daki mağazalarımız Uzak Doğu pazarıyla ilgili büyüme hedeflerimiz konusunda bize önemli avantajlar sağlayacaktır" dedi.

Her yıl ortalama 100'ün üzerinde yeni mağaza açma hedefi

Ateş, sözlerine şöyle devam etti: "Türkiye'de kanıtlanmış başarılı iş modelimizi 2012 yılında yurtdışına taşıyarak iki ülkede başlattığımız operasyonlarımızı 150 mağazaya yükseltmeyi başardık. Bugün itibariyle yurtiçi ve yurtdışında toplam 450'den fazla mağazamız bulunuyor. Dünyanın farklı noktalarındaki fırsatları değerlendirerek yurtdışı operasyonlarımızı genişletmeyi planlıyoruz. Önümüzdeki üç yıl boyunca yurtiçinde ve yurtdışında her yıl ortalama 100'ün üzerinde yeni mağaza açmayı hedefliyoruz."

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Avrupa borsaları yükselişle kapandı20 Eylül 2018 Perşembe 19:33
  • 425 kişilik personel alımı için 3 bin 200 kişi başvurdu20 Eylül 2018 Perşembe 19:13
  • Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak:20 Eylül 2018 Perşembe 19:08
  • Terzioğlu, çalışanlarına aşure dağıttı20 Eylül 2018 Perşembe 18:53
  • Borsa şirketlerinin piyasa değeri20 Eylül 2018 Perşembe 18:48
  • Borsada işlem hacmi sıralaması20 Eylül 2018 Perşembe 18:43
  • Borsada en çok değer kaybeden hisseler20 Eylül 2018 Perşembe 18:43
  • Samsung üç arka kameralı telefonu Galaxy A7‘yi tanıttı20 Eylül 2018 Perşembe 18:38
  • Borsada günlük işlemler (1)20 Eylül 2018 Perşembe 18:38
  • Borsada günlük işlemler (2)20 Eylül 2018 Perşembe 18:38
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim