Biçer, otellerde temizliğini önemini anlattı

Biçer, otellerde temizliğini önemini anlattı

Hizmet sektöründe sürdürebilirliğin temel koşullarından biride, temizlik ve hijyen olduğunu söyleyen Ramada Plaza Konya Kat Hizmetleri Müdürü Döndü Biçer, bir otelin tercih edilmesinde en büyük etkenlerden birinin de temizlik olduğunu söyledi.

Ramada Plaza Konya Kat Hizmetleri Müdürü Döndü Biçer, temizlik ve hijyenin otellerdeki önemi vurguladı. Biçer, bir otel işletmesinin yatak ve banyosunun hijyenik olmasında tercih edilmesini büyük oranda etkilediğini söyledi. Biçer, otellerin temizlik konusunda eğitimli ve profesyonel personelin yer alması gerektiğini söyledi. Otellerde hijyenin önemini anlatan Biçer, “Nihai kullanıcı ve tüketici olarak konaklamaya katılan misafirler rekabet ve müşteri beklentilerinin en yoğun olduğu otellerde oda ve banyolardan tutunda toplantı salonlarına, restaurant, bar, mutfak ve lobi alanlarına kadar her bir birimde temiz ve hijyen bir otel algısına ulaşmak isterler. Bu farklılık misafirlerimize kendilerini özel hissetmelerini sağlar. Söz konusu insan odaklı hizmet olunca turizm sektörünün en önemli bir yapı taşı olan otel işletmelerinde  temizlik ve hijyen kriterleri gereği  güvenilir kimyasal, eğitimli personel , doğru uygulama ve denetimler , ekonomik , çevreci ve profesyonel hijyen çözümleri  ve endüstriyel hijyen uygulamalarına damgasını vurur. Misafirler için en büyük problem alerjenlerdir. Şiltede nelerin cirit attığını herhalde gözünüzde canlandırabilirsiniz. Bilmeyenler için kısaca şöyle açıklayabilirim. Deri pulları  (insan uyurken saate yaklaşık 1.5 milyon adet  Deri pulu yada  deri pulu kümeleri döker), insan kılı, vücut salgıları, mantar, bakteri, toz maytları, haşere kalıntıları, polen, kozmetik ürünler ve  daha aklımıza gelmeyen birçok şeyi içinde barındırır. Kaliteli hizmet sunan tesisler daima bu sorunların üstesindne gelir ve başarılarının altına imzasını atar. Ramada Plaza Konya olarak kalitemizi daima yükseltmemizdeki en önemli faktör temiz ve hijyenik bir ortam , aynı zamanda misafir memnuniyeti odaklı hizmet sunmasıdır’ dedi. Ahmet Ünver-Memleket

bicer,-otellerde-temizligini-onemini-.png

Etiketler :