• BIST 82.300
  • Altın 148,344
  • Dolar 3,8298
  • Euro 4,0711
  • Konya -4 °C
  • Başbakan canlı yayında açıkladı: 'MHP'li bakan olabilir'
  • Reina dolandırıcılığında 185 bin liralık vurgun
  • AÖF’te devrim gibi uygulama!
  • Başbakan canlı yayında açıkladı: 'MHP'li bakan olabilir'
  • Reina dolandırıcılığında 185 bin liralık vurgun
  • AÖF’te devrim gibi uygulama!

2012'de istemiştim, teşekkürler MEDAŞ

M. Ali Elmacı

Ocak 2012'de 'Yeni yıl beklentim MEDAŞ’tan' başlıklı bir yazı yazmışım.

Ne alaka? demeyin.

Yazıdan bazı ayrıntıları vereceğim şimdi.

Ve yeni yıldan, yani 2012'den beklentimi yazmışım.

Tam 4 yıl önce...

Şöyle bir soru sormuşum; Yeni yıldan en büyük beklentimin ne olduğunu sormayacak mısınız?

Devam etmişim...

'Sorduğunuzu varsayarak cevap vereyim. Öyle çok büyük şeylerde gözüm yok. Küçücük bir şey istiyorum. Çok küçük…'

Burası önemli olduğu için o günkü yazdıklarımı bir kez daha yazıyorum.

...

Aslında kendim içinde istediğim bir şey değil. Tüm Konya için istiyorum.

Hiç MEDAŞ çağrı merkezini arayanınız oldu mu?

Mutlaka olmuştur. Çağrı merkezini arıyorsunuz. Sadece kayıt bildiriyorsunuz. Arıza kaydı ya da farklı şikâyetler.

Bu konuda kim yardımcı olabilir?

Olamıyorlar, çünkü dilek ve şikayetleri sadece kayıt altına alabiliyorlar. Ve takipler internet ortamından yapılıyormuş. Dolaysıyla çözüm daha da gecikiyor. Merkezinin numarasını istiyorsunuz. “Yok, bilinmeyen numaralardan öğrenebilirsiniz” diyorlar.

Hangisi merkez ben de çözemedim ama…

Şaka değil ha…

Bir de bu numaralara insanları yönlendirerek bunların reklamını yapıyorlar..Saha elemanlarının yardımcı olabileceği konularda bir iletişim istiyorsunuz…

O da yok.

Teknolojinin gözünü seveyim ya!

Çözüm merkezini “çözümsüzlük” haline getirmiş.

Siz ne bilirsiniz?

Hiçbir şey…

Konya’yı bilir misiniz?

Hayır…

Meğer Konya Bölgesinin enerjisinden sorumlu MEDAŞ’ın çağrı merkezi Ankara’daymış.

Adamlar haklı…

‘Körün fil tarifi’ gibi bir şey. Görmediği bir şey, bir yer konusunda size nasıl yardımcı olabilir?

El yordamıyla…

Ya da hayali… Öyle ya, şehrin iki uç noktası arasında ne kadar uzaklık olduğunu  bilmeden çözüm üretmek olur mu?

MEDAŞ’ın çağrı merkezi ancak ‘çözümsüzlük’ merkezi olur.

Çözüm mü?

Çağrı merkezini Konya’ya taşımak.

Çok şey mi istiyorum yeni yıldan.

***

Okudunuz değil mi?

O gün için bunları yazmışım.

Bir kez daha söyleyeyim, aradan tam 4 yıl geçmiş.

Peki değişen ne oldu?

Evet...

Değişti.

2012'deki yeni yıl beklentim gerçekleşti.

Yani MEDAŞ, hem hizmet kalitesini daha da arttırmak hem de Konya istihdamına katkı sağlamak amacıyla uzun yıllar Ankara'da faaliyet gösteren Çağrı Merkezini Konya'ya taşıyor.

Süper...

İstihdama katkı ve hizmet kalitesini artırmak...

İstediğim oldu.

Neyse güç olmasında...

Teşekkürler MEDAŞ.

 

 

UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
gonyalı
24 Mart 2016 Perşembe 09:29
09:29
Gözünüz aydın. Memleketimizin en önemli sorunlarından birini daha çözmüş oldunuz! Medaş'ın çağrı merkezi Konya'ya gelmesi; günde ortalama onlarca insanın öldürülmesinden,sizin liderin (Tayyip'in) söylemiyle memleketin kan gölüne dönmesinden, insanların yarı aç yarı tok yaşamasından, birbirine düşman olmasından, Karaman'da bir vakfın yurtlarında onlarca çocuğa tecavüz edilmesinden daha önemli bir konudur. Sizi tebrik ediyorum. Allah zeval vermesin gittiğiniz yolda.
46.197.167.120
Yazarın Diğer Yazıları
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim